avatar Ten blog rowerowy prowadzi koszmar67 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 84547.26 kilometrów w tym 23.59 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.72 km/h i się wcale nie chwalę.

Statystyki zbiorcze na stronę
2024 button stats bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl Zalicz gminę

Wykres roczny blog rowerowy koszmar67.bikestats.pl

• Sprzęt Marin Lombard 2

Nad jezioro bez jeziora :-(

Poniedziałek, 19 sierpnia 2024 · dodano: 19.08.2024 | Komentarze 0

Usłyszałem kiedyś o jeziorze Taftowo ale nie było okazji, żeby je odwiedzić. Sobota wydała się być dobrym dniem :-). Na szybko, bez wyznaczania trasy pomknąłem przez Milejewo i Pomorską Wieś w kierunku Młynar, później przez Wilczęta, Spędy, Chwalęcin i Augustyny w stronę jeziora Taftowo. Pierwsza droga dojazdowa do jeziora, za Bornitami okazała się zbyt piaszczysta żeby przejechać z moją masą :-). Na około kilometrowy spacer z rowerem po piachu niestety nie miałem czasu. Drugą drogę dojazdową po prostu minąłem, uznając, że to nie ta :-). Przez Glebiska pomknąłem w stronę Ornety a później, najkrótszą drogą przez Pasłęk do domusiu na zimne piwko i obiad. Jednak zanim tam dotarłem, kilka kilometrów od domu, w Gronowie Górnym dopadła mnie szybka ale treściwa ulewa. Lało jak z wodospadu. Bardzo miła pani pozwoliła mi się skryć w sklepie razem z rowerem. Totalne przemoczenie nastąpiło już po deszczu, kiedy mijające mnie samochody przejeżdżając przez ogromne kałuże fundowały co rusz solidny ciepły prysznic.
Buty się suszą.
Taftowo odwiedzę jeszcze na pewno! ;-)

Tężnia w Młynarach

A nad Baudą całkiem ładnie...

...ławeczek i leżaków w bród!

Na tym mini pumptracku kończy się nadrzeczna ścieżka...

W tł zwrot i kierunek Wilczęta! :-)

Gładysze

Pasłęka z mostu w Spędach...

Prosto Spędy, w lewo Godkowo, w prawo Elbląg a ja... w tył na Chwalęcin :-)