avatar Ten blog rowerowy prowadzi koszmar67 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 79624.17 kilometrów w tym 23.59 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.64 km/h i się wcale nie chwalę.

Statystyki zbiorcze na stronę
2024 button stats bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl Zalicz gminę

Wykres roczny blog rowerowy koszmar67.bikestats.pl

• Sprzęt Marin Lombard 2

Latarkowy wtorek w środę... solo - Cmentarz jeńców wojennych w Krośnie

Środa, 18 października 2023 · dodano: 18.10.2023 | Komentarze 0

Tak blisko a nigdy tu nie byłem. Dowiedziałem się o tym miejscu wczoraj i postanowiłem, że dzisiaj zobaczę cmentarz z okresu I Wojny Światowej, gdzie pochowano 1054 jeńców wojennych - żołnierzy różnych narodowości.

Jeszcze przed wyjazdem z miasta, kiedy zjeżdżałem z wiaduktu ulicą Akacjową dogoniła mnie ciemna złowroga chmura, z której lał się dość poważny deszcz. Na szczęście zdążyłem schować się na zadaszonym przystanku.
   Przeczekałem deszcz, pozwoliłem chmurze odejść jeszcze kawałek i ruszyłem w kierunku mojego celu.
   Deszcz już mnie więcej nie dopadł. :-)