avatar Ten blog rowerowy prowadzi koszmar67 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 79640.42 kilometrów w tym 23.59 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.64 km/h i się wcale nie chwalę.

Statystyki zbiorcze na stronę
2024 button stats bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl Zalicz gminę

Wykres roczny blog rowerowy koszmar67.bikestats.pl

• Sprzęt Marin Lombard 2

MWR # 8/2023 - Surowe cegły

Niedziela, 8 października 2023 · dodano: 09.10.2023 | Komentarze 0

Lubię te MWR'ki!!! Zawsze coś się dzieje... Tym razem oprócz rzeczy pozytywnych ( takich jak opowieści o domu z ziemi, surowych cegłach czy Rogajnach z czasów napoleońskich) wydarzyły się dwa wypadki - jeden mniej, drugi bardziej groźny.
Krzyś omal nie połamał żebra (mam nadzieję, że to tylko stłuczenie), bo pewna pani, jadąc przed nim, nagle zahamowała widząc na poboczu 20 zł! Zawsze powtarzam, że pieniądz to zguba ludzkości!.
   Drugi wypadek wyglądał i skończył się o wiele groźniej, w dodatku już po zakończeniu wycieczki. Krysia, jadąc tu przede mną, niefortunnie "musnęła" niski krawężnik oddzielający pas ruchu do skrętu w prawo (tuż przy Hali Widowiskowo - Sportowej przy Grunwaldzkiej). Wywinęła takiego orła, że aż mi się zrobiło gorąco! Słychać było jak jej kask uderza o podłoże. Dramat! Z tego co wiem, jest poobijana, łokieć w gips, kask do wymiany. Głowa na szczęście cała! Kolejny dowód na to, że kask potrafi uratować życie. Nie wyobrażam sobie takiego wgniecenia w czaszce Krysi jakie widziałem w jej kasku.
Kaski na łby!!! PAMIĘTAJCIE!!!
Miłym akcentem było też powitanie grupy w Rogajnach przez Marka ;-)