avatar Ten blog rowerowy prowadzi koszmar67 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 79624.17 kilometrów w tym 23.59 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.64 km/h i się wcale nie chwalę.

Statystyki zbiorcze na stronę
2024 button stats bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl Zalicz gminę

Wykres roczny blog rowerowy koszmar67.bikestats.pl

• Sprzęt Marin Lombard 2

Latarkowy wtorek w środę # 25/2023 - Buczyniec, Lepno

Środa, 5 lipca 2023 · dodano: 06.07.2023 | Komentarze 1

Trasa znana, lubiana, pogoda, póki co, piękna, gorąco... ale "niespodzianka" wisi w powietrzu.
Wszyscy wiemy, że trudno będzie wrócić do domu "na sucho". Mimo to postoje przeciągają się w nieskończoność!
Na pochylni Buczyniec jak zwykle sympatycznie. Do wiatraka w Lepnie udaje się zbliżyć tylko Krzysiowi i Kazikowi, reszta nie chce ryzykować spotkania z psami. :)
W Rychlikach widzimy, że to nie przelewki i nie uda nam się dojechać przed tym ciemnym CZYMŚ na niebie. Krzysiowa trasa przewiduje jeszcze powrót przez Powodowo i Stare Dolno ale ja już wiem, że pojadę inaczej. Na pewno nie wprost na ciemną chmurę! Wiem, że prędzej czy później i tak trzeba będzie skręcić w jej kierunku ale droga przez Jelonki i Dłużynę jest szybsza i krótsza.
   Pierwszy zrywa się Mateusz. My, w trójkę tuż za nim. Pogodowy armagedon dopada nas w Drużnie a im bliżej miasta tym gorzej. Tuż za Drużnem zwalona wierzba w poprzek drogi. Udaje nam się jakoś przeprowadzić rowery. Dalej mnóstwo połamanych gałęzi. Walka z porywistym wiatrem jest niezmiernie trudna. Deszcz i wiatr przybierają na sile i tak przemoczeni na wylot docieramy do ronda Bitwy pod Grunwaldem. Teraz przestaje padać. :-)))))))
   Nie wiem co z resztą grupy... [Edit: Już wiem, że dotarli bezpiecznie i... "nieźle się bawili" :-)))))]