avatar Ten blog rowerowy prowadzi koszmar67 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 78995.78 kilometrów w tym 23.59 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.64 km/h i się wcale nie chwalę.

Statystyki zbiorcze na stronę
2024 button stats bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl Zalicz gminę

Wykres roczny blog rowerowy koszmar67.bikestats.pl

• Sprzęt Marin Lombard 2

Sobotnie warmińskie harce z super brygadą :-)

Sobota, 1 lipca 2023 · dodano: 03.07.2023 | Komentarze 1

Elbląg - Olsztyn: PKP,
Olsztyn - Pajtuny - Krzywonogi - Narajty - Szczytno - Siódmak - Jedwabno - Małszewo - Nowa Wieś - Olsztyn: rower
Olsztyn - Elbląg: PKP

Nie przypuszczałem, że podczas tej wycieczki tak mocno odczuję brak roweru MTB! :-). Było dużo terenu a celem wycieczki były dwa singielki Szczytno MTB Trails.
Dwie pętelki, mniejsza - Sznoder (2,4 km) oraz dużo ciekawsza - Buchta (4,9 km) wymagały jednak chociaż ciut grubszych i "agresywnych" opon niż moje 38 mm marathon racer'y, w które "ubrany" jest mój MARIN. Okazało się jednak, że gravel na dość gładkich oponach też daje radę! :-) Chociaż było kilka momentów mrożących krew w żyłach a ilość wylanego potu imponująca, warto było podjąć to wyzwanie. Zabawa przednia! :-)

Na szczęście na całej trasie Olsztyn - Szczytno - Olsztyn było też trochę asfaltu, co pozwoliło mi nie zostać w tyle za grupą "górali".
Marta - szczytnianka bardzo sprawnie poprowadziła nas po swojej okolicy a cała trasa rozrysowana i lekko zmodyfikowana w trakcie jazdy przez Mareckiego była przepiękna! Zachwycające długie odcinki leśnych dróg prowadzących przez sosnowe lasy pozwoliły odetchnąć pełną piersią i zapomnieć na chwilę o wszechobecnych blachosmrodach.
   Jazda przez sam Olsztyn dość męcząca ze względu na bardzo częste postoje na światłach :-(. Jednak doskonałe towarzystwo w osobach Reni, Krysi, Marty, Krzysia K, Krzysia WMarka, Kazika oraz Kasi i Łukasza zrekompensowało wszelkie niedogodności na trasie.
   Takie wycieczki długo się pamięta

Pajtuński Młyn - przepiękne miejsca nad rzeką Kosną

Milicja w Szczytnie - zderzenie z Krysią!