avatar Ten blog rowerowy prowadzi koszmar67 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 79624.17 kilometrów w tym 23.59 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.64 km/h i się wcale nie chwalę.

Statystyki zbiorcze na stronę
2024 button stats bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl Zalicz gminę

Wykres roczny blog rowerowy koszmar67.bikestats.pl

• Sprzęt Giant Roam3

Akcja ratowania rozbitka oraz wizyta u Anny i Roberta Lewandowskich

Sobota, 8 czerwca 2019 · dodano: 08.06.2019 | Komentarze 0

Miała być krótka, szybka i przyjemna przejażdżka. Wyszło trochę inaczej. Dramatyczne chwile między Nowakowem a Kępą Rybacką. Chłopak jadący quadem wypadł z drogi i dosłownie wbił się w krzak dzikiego bzu. Pomogliśmy jak mogliśmy ale cierpiał okrutnie. Ogólne potłuczenia, otarcia, drobne rany i fatalnie połamana prawa noga oraz fakt, że wołał z tych krzaków o pomoc około godziny sprawiły, że był już w naprawdę kiepskim stanie. Przy pomocy dzielnych strażaków z piłą łańcuchową udało się go uwolnić z pomiędzy gałęzi. Tuż obok niego sterczała złowrogo gruba jak ręka, ułamana gałąź. Gdyby trafił w nią... wiadomo, nie wołałby już o pomoc i pewnie nikt by go szybko nie znalazł - z drogi był niewidoczny. Na szczęście udało się i chłopak żyje. Pewnie leczenie i rehabilitacja trochę potrwają ale i tak jest szczęściarzem. Oby jak najszybciej doszedł do siebie.
Później, dla odstresowania zawitaliśmy na posiadłości Anny i Roberta Lewandowskich w Wiercinach. Obdarowali nas pękiem pachnącego lubczyku (dla jotka69).
Udało się (już nie pierwszy raz) dojechać do domu przed deszczem.
To był dzień pełny emocji ale w efekcie raczej pozytywny :)