avatar Ten blog rowerowy prowadzi koszmar67 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 79640.42 kilometrów w tym 23.59 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.64 km/h i się wcale nie chwalę.

Statystyki zbiorcze na stronę
2024 button stats bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl Zalicz gminę

Wykres roczny blog rowerowy koszmar67.bikestats.pl

• Sprzęt Giant Roam3

Po dwa wiatraki...

Sobota, 2 czerwca 2018 · dodano: 03.06.2018 | Komentarze 4

• 92 dzień bez papierosa
Elbląg - Święty Gaj - Dzierzgoń - Stary Dzierzgoń - Susz - Szymbark - Łąkorz - Kisielice - Bałoszyce - Susz - Stary Dzierzgoń - Dzierzgoń - Bągart - Jasna - Zwierzno - Jegłownik - Helenowo - Elbląg.

Zerwany łańcuch uniemożliwił odwiedzenie wiatraka w Pławtach Wielkich ale w Łąkorzu murowany holender zaliczony!!! :)

W zasadzie łańcuch się nie zerwał. Z niewiadomego powodu, kilka kilometrów przed celem - miejscowością Łąkorz rozpięła się spinka łańcucha, który ułożył się pięknie na asfalcie niczym wygrzewający się zaskroniec :). Dzięki chińskim składanym kombinerkom udało się na szczęście usunąć awarię, choć zmasowany atak komarów nie ułatwiał działania. Chciałem tylko dojechać do wiatraka. Rozważałem opcję powrotu pociągiem ale po dojechaniu do Łąkorza napęd sprawował się na tyle dobrze, że postanowiłem wracać - oczywiście ostrożnie, bez szaleństw (nie miałem zapasowej spinki - nauka na przyszłość!). Udało się!!! Pogoda piękna, widoki cud, ogólnie bardzo udany wyjazd.

Zamek w Szymbarku

Wiatrak w Łąkorzu

Bałoszyce

Susz

Ruiny pałacu w Kamieńcu

Kategoria Do 300

MarekDIVE
| 21:07 wtorek, 5 czerwca 2018 | linkuj Magicznie wygląda ten zamek w Szymbarku :) muszę się tam wybrać :)
koszmar67
| 23:31 poniedziałek, 4 czerwca 2018 | linkuj MARECKY, to tlko rozpięta spinka... ale dramat był! :D
MarekDIVE - z tym powerem nie przesadzaj, ja nie wykręcam średniej 30 km/h!!! :D :D :D.
MarekDIVE
| 21:24 poniedziałek, 4 czerwca 2018 | linkuj Wiedziałem, że masz powera w nogach :)))) ....hehehe.....Marcin, który zrywa łańcuchy :))) i ....spróbuj powiedzieć, że jest inaczej :) oczywiście mówię o mocy :)))

Gratuluje przy okazji 92 dnia. Wiem, że inaczej już nie będzie jak tylko liczba ta będzie rosła w nieskończoność :)))
MARECKY
| 15:59 poniedziałek, 4 czerwca 2018 | linkuj Bez skuwacza jeździsz? Czekam na fotki :-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa terst